viernes, 21 de febrero de 2014

ENTROIDO


O tema do entroido deste ano para todo o centro é: PAÍSES DO MUNDO. 
As nenas e nenos de infantil imos a vestirnos de chinos.
Ao longo destes días iremos traballando diferentes aspectos que teñan que ver con este país. Para iso botaremos man dalgúns recursos atopados na rede.






A canción que imos cantar ten a música moi similar á que aparece no seguinte vídeo:






A nosa letra é a seguinte:


SON O CHINO CAPUCHINO MANDARÍN, RIN, RIN,
DO COLEXIO DA XUNQUEIRA VEÑO EU, EU, EU,
COA MIÑA TRENZA DE TAMAÑO REGULAR, LAR, LAR,
EU DIVÍRTOME CANTANDO SEN CESAR, SAR, SAR.

AO ENTRAR NO NOSO PABELLÓN, LLON, LLON,
OS PAÍSES DO MUNDO XUNTOS VAN, VAN, VAN,
E MARCHANDO CON MOITA ILUSIÓN, SION, SION,
COS AMIGOS IMOS TODOS TROULEAR, AR, AR.


No hay comentarios:

Publicar un comentario